2 November 2011

aku pregnant 2 ?????

semalam xsempat sambung sbb memang teramat la bz...huhu..
maklumla hujung tahun kan..

ok sambung balik...

lpas tu terus aku call mak sedara bgtau ada..
dia pun mcm suami ckp Alhamdulillah..
tp dalam masa yg sama ,aku takut semua tu hanya angan2..
suami ckp jgn berharap sgt..mmg bidan kata ada tp kita perlu sederhana kan kegembiraan kita tu...

start dari hari tu mmg aku berjaga2..jalan pun slow..
berangan la aku..huhu...

seminggu lpas tu aku buat UPT lg...jawapannya -ve..
aku hairan la..
mak cik tu ckp ada tp UPT -ve..

yang lebih membuatkan aku tension...
suami aku dah cite dkat mak dia a.k.a mak mertua aku..adoooiiii
sejak hari tu aku tgk mak mertua aku asyik senyum 24 jam...
mesti dia berharap kan sbb apa aku ckp mcm tu...
sbbnya mak mertua aku mimpi burung...
selalunya kalau dia mimpi burung maknanya dia akan dapat CUCU LELAKI!!!
betul ke nihhh...

aku selalu jugak cek nadi..guna digital punya..
selalunya bacaan dalam 90 dan ke atas..
paling tinggi 106/minit!
org normal selalunya dalam 70 - 85/minit...

satu lg simptom yang aku alami..
selalu je terjaga malam..kdg2 sampai 2,3 kali
pastu kalau dah jaga,mmg susah nk tido..

aku xberharap apa2 cuma takut kalau semua tu palsu belaka..
mana la tau,otak asyik set pregnant..
mmg selalunya akan keluar la simptom2 false pregnancy...

UPT still -ve....
aku xberharap tp aku takut org sekeliling mcm hubby,mak mertua aku...
masuk ni dah 4 bulan xperiod....
perubahan hormon ke preggy??

ramai yang nasihat jmpa gynae..
masalah aku sekarang ni,ekonomi kurang memberansangkan sikit sejak 2,3 menjak ni..
pastu kalau nk ke hosp.goment macam tau2 la, lambat yaa ammmatttt...huh

InsyaAllah aku akan buat ujian BetaHCG macam dicadangkan oleh seorang kawan..
apa2 pun resultnya, aku redha..
dan aku berharap hubby ngan mak mertua dan semua la jugak redha walau apa pun keputusannya nanti...

No comments:

Post a Comment